Powered By Blogger

Tuesday 23 August 2011

santai2 nk dkt raya..

hari ini best betul aku rasa..bayangkan,pergi sekolah(tak belajar)..memang best..masa mm and fizik..cikgu just bincang paper exam...then,sejarah dan bahasa inggeris,cikgu tak masuk..masa bahasa melayu,sembang-sembang kosong dengan cikgu..cakap pasal persiapan raya...erm,tak sabarnya nak raya..tahun ini tahun first aku raya bersama orang baru..anak saudara,anas naufal..tak sabar raya bersama budak kecil ini..dan tahun ini pun semua balik..jadi,bestlah..kalau tahun lepas,kakak aku tak balik sebab baru je pregnant..jadi,parents aku pergi kat sana..bila parents aku pulang,baru nak raya..jadi,tak best mana laa..huhu
tadi,ramai jugak kawan-kawan aku tak datang sekolah..bestnya diorang..kalau ikutkan hati ini,memang tak nak pergi sekolah..tapi,mesti parents aku tak bagi..pergi sekolah pun,cikgu tak mengajar sangat..tapi,esok mungkin cikgu nak mengajar..ni,malas ni..aku tak nak belajar untuk hari esok dan lusa..tak ada mood nak belajar..hehe
tadi,sebelum pulang..aku dan kawan-kawan sembang-sembang pasal lower form and pasal sekarang...rindunya masa aku lower form dulu..hehe
actually,i dont have an idea to write what..so,i think its better if i stop here.. :)

No comments:

Post a Comment