Thursday, 4 August 2011

rindunye~

bila kita dah meningkat remaja..mulalah alam sekolah rendah dirindui..macam aku..zaman sekolah rendah lah satu zaman yang paling kelakar aku rasakan..sebabnya waktu tu masing-masing kebudak-budakan lagi..jadi,bila kita kenang kembali kisah-kisah di zaman sekolah rendah..aku rasa asyik nak tergelak je..dari aku darjah 1 sampai laa aku darjah 6,pasti ada cerita yang menarik yang takkan aku lupakan..bestnya kalu dapat kembali ke zaman tu..rindunya aku kat kawan-kawan lama..kawan-kawan yang selalu mengindahkan hari-hariku..kenakaln korang semua membuatkan aku rindu semua tu..rindunya kat cikgu-cikgu,kat sekolah..dan bila aku dapat contact kawan-kawan lama,aku rasa happy gilerr..happy sangat-sangat..apa-apa pun setiap tahun di sekolah rendah meninggalkan pelbagai kisah yang menarik buatku...memories never die..skkt always in my heart and i will not forget all the friends at skkt..miss you all~

1 comment: