Powered By Blogger

Thursday 18 August 2011

about exam...

hari ini hari ke-4 aku menghadapi exam...dan sudah habis 8 paper..lagi 3 paper..hari ini boleh laa rehat-rehatkan diri dari study..hehe...tapi,aku risau ah sebab exam kali ini memang aku betul-betul santai...
bab-bab bahasa,memang sentiasa tak study sangat pun..just study bab komsas and literature and karangan je..jadi,tawakal je laa...then,mm aku rasa boleh laa kot..cakap pasal mm,aku rasa nak ketawa aje..ye laa,mana taknya..cikgu yang kecoh sangat..jadi,asyik main tanya je..aku pun ada tanya satu soalan dan tak sangka cikgu bagi jawapan plak...haha..dan exam hari selasa hari tu..pqs boleh laa... chemistry aku rasa kiok ah..bayangkan lepas sahur baru nak study..memang laa tak sempat..redha jew laa..nak buat macam mana..study last minute,macam ni laa jadinya...apa-apa pun aku tetap akan cakap yang pqs lebih senang dari kimia..walaupun kawan-kawan aku cakap yang kimia lagi senang dari pqs..aku cakap kat diorang ..(korang pandai kimia,memang ah cakap senang..aku ni,tak berapa nak minat subjek sains..sebab tu cakap maca tu...huhuh)
exam hari ini plak,bio dan sejarah..bio,aku main tembak je sebab 50 soalan paper 1...paper 2 and paper 3 tak ada..dan yang paling best tadi,jawab kertas sejarah...objektif senang sama macam subjektif...tapi,subjektif, aku jawab je apa yang aku rasa betul..huhu
paling best hari ini,masa aku menghafal subjek sejarah dengan bff aku..kitorang hafal sambil pegang jari antara satu sama lain..wow!!lawak gilerr rasenye..tapi,senang nak ingat bila aku dan bff aku wak macam tu..huhuhhuu
aku nak main game dulu..sambil berfacebook...bye-bye
:)

No comments:

Post a Comment