Powered By Blogger

Wednesday 6 July 2011

06/07/2011

today is my younger sister's birthday..and birthday kawan aku pun ari ni jugak..aku nak ucap "EPI BESDAY!!" erm,tadi mase kat sekolah,aku langsung tak prepare untuk pembentangan..hehe..jadi,aku redah jew laa..cakap aje sesuka hati..nasib baik,ape yang aku kena cakap tu,tak panjang..kalau panjang,mampus laa aku jawabnya..hehe
nanti,aku kena buat oral,forum dan macam-macam presentation lagi..huhu..malasnya aku....tapi,walau macam mana malas sekali pun aku,aku kena rajin jugak..kerana orang selalu cakap "kalau malas,macam mana nak berjaya??"..jadi,aku kena jadi rajin..i have to be hard-working..very hard-working from now..
'basya!!'...
aku teringat akan satu kata-kata ini.."kehidupan ini dipenuhi dengan seribu macam kemanisan tetapi untuk mencapainya perlu sejuta macam pengorbanan dan kepahitan"..
oleh itu,aku perlu belajar dan belajar walaupun ianya pahit kerana aku ingin mencapai kemanisannya,iaitu kejayaan...sama-samalah kita muhasabah diri..sama-samalah kita bangkit untuk mencapai sesuatu yang kita impikan...

2 comments: