Powered By Blogger

Tuesday 31 January 2017

jomblo happy

salam burung hantu sekalian.. hoho
now 3am.. fuhhh gigih tak tido malam ni.. hampir 3minggu dah.. esok lusa, genap 3minggu aku cuba untuk move on.. tadi my mom tanya, okay tak? and like usual, aku akan selalu sembunyikan perasaanku.. dengan muka yang penuh ceria, aku jawab aku okay and happy! happy sebab kembali single dan bebas tanpa apa-apa.. cukup laa family jew yg setia bersama susah senang aku :)
siap jew post entry kali ni, aku nak gi sidi baju and kemas baju untuk gi jenjalan ke Perak esok!! tipu kalau senang2 jew aku move on and lupakan dia.. hari2 aq stalk n scroll cnversation.. rindu kot.. tp apakan daya.. aq kena kuat dn trus kuat.. jujur cakap, anak2 buah n kluarga sgt mainkan peranan skunk.. sriusly, aq jarang pegang phone ble bersama kluarga.. layan anak buah, mmg buat aq trhibur.. aq cbe utk fokus n kmbali pd diri aq yg dulu.. n i hope that i will get what i want.. ease me ya Allah.. kuatkan dn tabahkan aq dlm mngharungi ujian ini.. bagilah yg trbaik utkku dlm sgala hal.. temukan aq dgn insan yg boleh mmberikan kbahagiaan dnia akhirat utkku.. kurniakan aq akal yg cerdas dn tubuh badan yg shat sntiasa agar aq mmperoleh kjayaan dnia akhirat.. syukur alhamdulillah atas segalanya ya Allah..
hadirmu cukup membuatku bahagia walau seketika cuma, AA.. ~
JS sentiasa ikhlas denganmu.. doakanku ya! 18hari lagi aku akan contact dlu nk wish besday kat kau!!
good bye first love.. Jafniey Hana Jomblo Happy!!

No comments:

Post a Comment