Powered By Blogger

Saturday 15 February 2014

our moment~

assalamualaikum dan selamat pagi..hari ni first time aku tak tidur sampai laa masuk waktu Subuh kat UMNP.. wow,catat rekod ni,,,hehe
ok laa..tanpa membuang masa,jom ikuti cerita aku kali ni..this time i want to story what haappened to me on last year in Semester One at UM Nilam Puri (June to October).. :) -lets check it out-

*gambar berbicara.. meninggalkan 1001 kenangan pahit manis di sanubari*


ni laa wajah-wajah yang meninggalkan majmuah kami..diorang ni bakal-bakal pendidik..insyaALLAH


ni waktu jamuan untuk Izzah dan Fatin Nabila.. sorang ke IPG di Selangor..sorang lagi pulak terbang ke Pulau Gaya..waktu ni Ida tak keluar lagi..akhirnya,dia juga meninggalkan kami untuk ke IPG kampus Kota Bharu..




ni laa rumah mentor kami, Prof Madya Dr. Muhiden.. waktu ni,anak dia kahwin..so,kami buat rombongan laa ke rumah ustaz..hehe *dijemput*





ni masa besday Afiq, berbaju merah berjalur hitam.. Happy Birthday! :)

acara memotong kek berlangsung~






here we are! we are driver for 'akhowat'.. have license P.. yuhuu!


sempat lagi kami (anak Terengganu) bergambar waktu sukan UM..hehe


bersama budak majmuah3.. all in pinky~


bersama teacher yang comel, mengajar Foundation of English, Madam Saiful Nazirah.. :)


this is my beloved majmuah.. Majmuah 1... Semester 1.. Sesi 2013/2014

p/s: aku buat entry kali ni sebab ada yang bagi cadangan suruh buat..memang, memang aku nak buat pun..tapi,aku perlukan mood tu datang sendiri..baru boleh,aku cerita itu dan ini..post gambar itu dan ini..but,its okay, never mind.. next entry maybe..huhu

jujur aku cakap, sebulan di sini, aku tak merasai kesoronokan pun..hari-hari yang aku lalui,wajah-wajah tersayang dan halaman tercinta sentiasa bermain di fikiran..huhu always homesick :')
namun,ku gunakan prinsip : alah bisa tegal biasa.. hari demi hari berlalu,dan aku boleh melaluinya dengan baik..pelbagai perkara berlaku.. will be continued~ need to sleep now..walaupum tak elok tido lepas Subuh..tapi,aku perlu jugak tidur.. zzzzzzzzz

No comments:

Post a Comment