Powered By Blogger

Friday 11 October 2013

~smile~ 1

its been so long..i never care about this blog..actually,being the university's student is so busy..memang tak de masa langsung wei untuk aku luang main-main blog nim..but,it is okay..sekarang ni aku ngah cuti semester taw..so,i want to update my blog now.. :)

sekarang..aku nak cerita apa yang berlaku sepanjang aku belajar..sepanjang berbulan-bulan aku menghilang dari blogging..

first of all..aku nak mengimbas kembali saat beraya bersama keluarga tercinta..memang best gilerr woo


this is my lovely family..tapi sayang,satu-satunya abang tak de dalam gambar ni sebab dia jadi cameraman..incomplete picture..huhu SEVEN PRINCESS~


this is me with my sister, my niece and my sister-in-law.. :)

ni gambar dengan akak kesayanganku merangkap puteri yang paling catik ar dalam family aku..haha

ni akak yang selalu banyak bagi aku nasihat..tegur aku..sayang along sangat-sangat.. alang + along = :)

my mum and her grandchild..

all in green..abang and his wife and his lovely daughter..

macam biasa..firstly,di hari mulia ini..susun sepuluh jari memohon kemaafan..sorry for everything.. second,ziarah menziarahi kat rumah sanak saudara..and third, kalau ada rezeki,dapat laa angpau(duit raya)..kalau tak,tak de laa..tapi,makin besar,makin sikit duit raya..dan satu hal yang penting,makin besar makin kita mengerti perbezaan sambutan raya..waktu kecil-kecil lain ceritanya..dan bila dah besar,lain pula ceritanya..hehe

thats all..to be continued with other story~
*senyumlahwalauhatimusedangmenangis*
-always smile- :)

No comments:

Post a Comment