Powered By Blogger

Wednesday 14 August 2013

beratnya hati..

Assalamualaikum w.b.t.. Tanggal 12 Ogos,aku terpaksa meninggalkan kampung halaman..berat kaki ini untuk melangkah kembali ke Akademi Pengajian Islam Universiti Malaya Nilam Puri (APIUMNP)..ye laa,baru berapa hari aku sempat beraya dengan family.. Khamis,Jumaat,Sabtu,Ahad.. 4hari jew aku sempat beraya dengan keluarga tercinta..sedih tak terkata saat aku perlu mengemaskan semua barang aku untuk pergi ke UM.. :'(

bye2,terengganu..selamat tinggal family tersayang dan rumah kesayangan..





pilu hati ini saat aku bersalaman dengan semua..sebak dada ini hanya Tuhan yang mengerti..

ya Allah,aku mohon..Engkau berilah aku sekali lagi kekuatan..tabahkan hati dan jiwaku..sungguh,aku ini hanyalah hambaMU yang lemah~

No comments:

Post a Comment