Powered By Blogger

Wednesday 14 December 2011

lovely one..

hai,everyone..hah!!korang nak taw siapa yang aku love sangat?jom kita ikuti post kali ini..hehe

ha!meh sini aku nak kasi taw siapa dia..

nah,inilah dia..anas naufal.. :)



ha..cute tak my lovely?? cute kan.. aku suka sangat anas..aku sayang anas!!
sekarang ni,rindu aku kat dia semakin membuak-buak taw..ye laa,dia dah pulang ke tempat asal dia pada hari sabtu ari tu..10/12/11..baru empat hari,anas tak ada kat terengganu,tapi rasa macam dah lama anas tak pulang sini..hehe
berita terbaru pasal my lovely ni,dia dah pandai senyum bila umi dia tunjuk gambar aku dan adik-beradikku..pandai anas senyum bila tengok wajah kita orang..thanx,my nephew..love you!!

kalau korang tengok gambar dia kat atas tu,dia tengah pegang apa?
ha!!mat sudu betol laa hang ni..awang sudu..awat hang suka sangat sama sudu no?
aku pun tak taw kenapa..tapi,yang pasti kalau dia menangis or merajuk..just bagi sudu kat dia..mesti dia senyap punye..satu lagi..banyak cara nak pujuk dia kalau dia buat hal..
1. bagi sudu
2. bagi tengok kucing ( dia suka tengok kucing beraksi)
3. bagi tengok ikan dalam kolam or dalam akuarium..
  tapi,yang paling dia suka tengok ialah ikan keli dalam kolam..sebab dapat tengok dari atas..
4. korang geletek dia
5. korang bagi dia tengok tv..
  anas suka tengok iklan..especially iklan berkaitan baby..( susu,shampoo,pampers n etc.)
6. korang buat dia memusing..pasti dia suka..hehe
dan banyak lagi sebenarnya..so,kalau akak nak suruh aku jaga anas,takde masalah laa..aku boleh handle mat sudu ni..hehe.. (suka ati jew panggil mat sudu..huuhu)

kalau anas balik kat terengganu,memang tak cukup tangan ah pegang dia..nak buat macam mana,ramai sangat mak saudara anas..hehe
anas the cute,kami tunggu kepulangan anas taun depan taw..arap2 nanti anas dah boleh berlari..boleh main kejar-kejar dengan kita orang taw..hehe

^_^

No comments:

Post a Comment